8 aprilie 2009

Pticul Culturist !



"Mărimea contează" este afirmaţia care-i scoate din minţi pe bărbaţi! Din această categorie face parte si piticul - culturist care recunoaşte că din cauza dimensiunilor sale nu poate să se poarte normal în prezenţa femeilor.

În vârstă de 22 de ani, indianul Romeo Dev are 83 de centimetri înălţime şi doar 9 kilograme şi simte din cauză că suferă de nanism nu poate avea alături o femeie adevărată.

"Îmi plac femeile, dar mă simt timid în prezenţa lor din cauza dimensiunii mele. Sunt înnebunit după englezoaice, însă nu mă pot lăuda că am avut multe prietene, deoarece nu cred că pot să le impresionez cu muşchii mei", a declarat acesta pentru The Sun. (Sursa : www.Libertatea.ro)

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

Cum ti s-a parut?

 

Dark Night Template by Totul despre Blogger