29 mai 2009

Elena Băsescu ar legaliza marijuana

Invitată ieri seară la emisiunea “Vorbe Grele” moderată de Victor Ciutacu, Elena Băsescu a făcut mai multe declaraţii cu privire la proiectele sale în cazul în care va ajunge europarlamentar.

Printre mai multe întrebări mai mult sau mai puţin incomode EBA a fost întrebată şi cum ar vota în cadrul dezbaterilor din Parfoto arhivă Ringierlamentul European pe tema legalizării drogurilor uşoare.

Ea a fost sinceră şi a spus că, din punct de vedere personal este de acord cu legarizarea marijuanei şi că ia ca exemplu ţări occidentale ca America şi Olanda, stat unde “iarba” este permisă.

"Eu nu fumez, nu beau cafea, e ceva atât de delicat să-mi dau eu cu părerea despre aşa ceva... atâta vreme cât nu-mi dau seama ce gust are o ţigară. Dar în unele ţări ca Olanda şi ca America aceste droguri sunt permise, marijuana, pentru că am înţeles că nu dau dependenţă... nu e vorba de ecstasy care am înţeles că-ţi afectează celulele nervoase, şi de cocaină. Se refereau la marijuana. La iarbă. Probabil că voi fi de acord cu această iniţiativă", a declarat aceasta.

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

Cum ti s-a parut?

 

Dark Night Template by Totul despre Blogger