22 mai 2009

Nicolae Guta si nasul cel nou!

Aşa arăta nasul lui Nicolae Guţă înainte de operaţieLibertatea: Cum te simţi, acum, după operaţie?

Nicolae Guţă: Sunt mult mai bine. Sunt foarte mulţumit de intervenţie şi sper să fie ultima.

De ce ai decis să faci o nouă operaţie?

Aveam dureri mari, ameţeli, îmi pierdeam echilibrul. Uneori îmi curgea chiar şi puroi din nas.

Înseamnă că celelalte intervenţii chirurgicale au fost în zadar?

M-am operat de trei ori, dar fără rezultat, aşa că am mai încercat o dată. Nu ştiu dacă au fost în zadar. Pe medicii care m-au operat până acum nu am pică, au făcut şi ei ce au putut. Durerile erau însă prea mari, aşa că am riscat şi m-am mai chinuit o dată.

S-au zvonit tot felul de lucruri, inclusiv că ai fost adus în comă la spital...

Nu-i adevărat. Nu am fost în comă, însă recuperarea a fost destul de grea. Abia puteam vorbi cu atâta vată în nas.

E adevărat că nu-ţi plăcea vechiul nas şi ai vrut să-l remodelezi?

Să fie clar: am făcut-o pentru că mă simţeam rău. Dar, ce-i drept, în prezent arăt mult mai bine. Acum o să agăţ femeile cu noul meu nas. În plus, respir mult mai bine decât înainte, aşa că-mi voi îmbunătăţi şi viaţa sexuală. Înainte, făceam ca un furnal în pat, scoteam nişte zgomote oribile şi oboseam repede. Acum se schimbă povestea...

Când îţi reiei activitatea?

Păi, imediat. Sincer, nu am vrut să fac mare tam-tam cu povestea asta, pentru că publicul se sperie repede. Aţi aflat voi, însă, cei de la Libertatea. Weekendul ăsta merg la o petrecere şi voi şi cânta acolo, iar mâine sunt invitat la “Noră pentru mama”, la Kanal D.

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

Cum ti s-a parut?

 

Dark Night Template by Totul despre Blogger