16 iunie 2009

«Virgin la 42 de ani, îmi caut nevastă»

Gheorghiţă Ionescu, din comuna Morăreşti, judeţul Argeş, are 42 de ani şi... e virgin. Nu bea, nu fumează, e gospodar şi incearcă de-o viaţă să-şi găsească sufletul- pereche ca să-şi întemeieze o familie. Dar n-a avut noroc.

Gheorghiţă Ionescu îşi doreşte o nevastă “cinstită, să nu încerce să mă păcălească”

De ani buni, Gheorghiţă din Morăreşti îşi încearcă norocul la rubricile de matrimoniale ale ziarelor, dar în zadar. Disperat că timpul se scurge în defavoarea lui, omul şi-a luat inima în dinţi şi s-a dus la ziarul “Curierul zilei”, unde a cerut să apară cu poză, că doar-doar şi-o găsi nevastă. A cunoscut el o fată care i-a rupt inima. Dar s-a întâmplat în urmă cu vreo 20 de ani.

«Sunt sărac şi timid»

“Era tare frumoasă, ce-i drept, era mai mică decât mine, avea părul lung, era înaltă, slăbuţă şi cu ochii căprui, ca de căprioară. Dar n-am fost nici măcar prieteni, pentru că ea avea un iubit. Îmi amintesc aşa de bine de ea pentru că a fost prima femeie de care mi-a plăcut, cred că aş fi putut să stau cu ea, dar n-a fost să fie!“, a spus Gheorghiţă. El spune că, la viaţa lui, a mai întâlnit fete frumoase, însă n-a fost cu nici una, pentru că era prea timid şi sărac.

“Timiditatea şi sărăcia sunt boli grave... De fapt, astea cred eu că reprezintă motivele pentru care nu m-am lipit şi eu de nici una nici până în ziua de azi. Lucrez la o firmă particulară în Piteşti. Aici, la locul ăsta de muncă, nu prea sunt femei. Dacă aş fi lucrat la Textila sau la Argeşana, acum eram însurat!”, glumeşte bărbatul. Altfel, Gheorghiţă spune că n-are prea mari pretenţii de la femeia pe care o vrea alături: “Tot ce doresc este să fie cinstită, să nu încerce să mă păcălească”.

foto: Curierul zilei

1 Comentarii:

mina spunea...

schimb link?

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

Cum ti s-a parut?

 

Dark Night Template by Totul despre Blogger