22 februarie 2010

La doar 5 ani este cel mai puternic copil din lume!

Giuliano Stroe / Foto ArhivăIulian Stroe, tatăl celui mai puternic copil din lume, Giuliano, a declarat in cadrul emisiunii ''Happy Hour'' de la PRO TV, că fiul său poate ridica gantere de 14 kilograme şi a povestit că la doi ani şi jumătate, "Hulk de Romania" făcea şpagatul pe pachete de pampers.

"Fenomenul dezvoltării lui Giuliano a fost spontan. Eu am fost boxer iar el a început să se joace cu ganterele mele. Le lua de pe rastel, le trântea, le punea la loc. Am văzut că-i plăcea să le manevreze. După aceea, a văzut emisiunea Lazy Town şi a început să facă şpagatul pe scaune. Soţia mea l-a văzut. De teama unei accidentări i-am spus soţiei să-i dea două pachete de pampers pentru şpagat. Şi după aceea l-am văzut şi eu făcând şpagatul pe pampers. Avea doi ani jumate. Acum cele mai grele gantere pe care le ridică sunt de câte 7 kilograme, în fiecare mână iar el are o greutate de 18 kilograme", povesteşte Iulian Stroe.

"Face 3-4 ore de antrenament pe zi"

Tatăl celui mai puternic copil din lume a vorbit şi despre programul lui Giuliano, explicând că fiul său face 3-4 ore de antrenament pe zi dar a dat asigurări că "forţosului" îi mai rămâne timp şi pentru jucării.

"Face 3-4 ore de antrenamente, iar în timpul ăsta sunt incluse încălzirea şi stretchingul iar duminica facem excepţie. Se joacă şi cu jucăriile în fiecare zi. El oricum se antrenează cu bunăvoinţă, îi place să facă asta", a declarat Iulian Stroe.

Giuliano are deja un record Guinness pe numele său, după ce a mers în mâini ţinând între picioare o minge de fotbal, pe o distanţă de 10 metri, obţinând un timp de 24,37 secunde.

Planurile sale nu se opresc însă aici pentru că în acest moment este capabil să depăşească alte două recorduri: 20 de flotări în mâini fără să atingă podeaua cu picioarele şi "human flag", prins în poziţie de 90 de grade, paralel cu solul, de o bară.


Vezi mai multe din Diverse, alte chestii pe 220.ro

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

Cum ti s-a parut?

 

Dark Night Template by Totul despre Blogger