25 februarie 2010

Lady Gaga, îngrozită de ideea că ar putea fi infectată cu HIV

Se pare că Lady Gaga şi-a făcut de cap în ultimul său turneu, motiv pentru care controversata cântăreaţa, fiind constientă de viaţa sa dezordonată, şi-a vizitat de curând ginecolologul şi a cerut să i se facă un test HIV.Lady Gaga/ Foto arhiva Northfoto

Vedeta susţine că deşi nu s-a culcat cu foarte mulţi bărbaţi în turneul său, consideră totuşi că şi-a neglijat corpul şi că trebuie să facă anumite analize.

"Mi-am făcut un test HIV cu vreo două zile în urmă. Nu pentru că m-am culcat în fiecare seară cu alt bărbat, ci pentru că am fost atât de mult timp pe drumuri încât am uitat să mai am grijă de corpul meu. M-am trezit şi mi-am zis ‘O, sunt acasă, în New York. Trebuie să-mi văd ginecoloul şi să-mi fac un test HIV", a declarat cântăreaţa.

Vedeta a recunoscut că este foarte intrigată de atitudinea dicriminatorie a oamenilor în ceea ce priveşte viaţa sexuală a unui bărbat în raport cu cea a unei femei.

"Când un bărbat zice ‘Da, am f***t cinci puicuţe săptămâna asta', toată lumea îl consideră un superbărbat. În schimb dacă o femeie vorbeşte deschis despre viaţa ei sexuală, toată lumea zice ‘O, asta are nevoie de p***'", a declarat nervoasă cântăreaţa.

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

Cum ti s-a parut?

 

Dark Night Template by Totul despre Blogger