12 aprilie 2010

Miliardarul rrom Dan Barcina si-a maritat fata

Centrul orasului Targu Jiu a fost acoperit, ieri, de petale de trandafir aruncate din elicopter. Ocazia? Miliardarul rrom Dan Barcina si-a maritat fata si nu s-a uitat la bani.


Mirii au avut 11 nasi, care au venit de la Lugoj cu elicopterele. Dan Barcina, socrul mic, a vrut sa le ofere fiicei sale, Mihaela, si ginerelui o nunta ca-n povesti. "Am vrut sa imprumutam din obiceiul ardelenesc cu cei 11 nasi pe care ii avem la nunta fiicei mele, asa, ca sa mai intercalam povestile. Am avut trei elicoptere care au adus mirii de la Lugoj. Eu am unul personal, iar celelalte sunt ale nasilor mei", a spus, ieri, mandru de programul organizat pentru nunta, socrul mic, Dan Barcina. Alaiul a ajuns si in Parcul Central din Tar
gu Jiu, situat in apropierea restaurantului unde a avut loc petrecerea, care a tinut pana in zori. Mirele, Damian Andronache, are 20 de ani si este din comuna Bengesti Ciocadia. Rochia miresei a costat 5.000 de euro, in timp ce costumul de ginere adus din Italia a costat 2.500 de euro. Mihaela a fost "cumparata" cu un milion de lei noi, iar zestrea celor doi tineri se numara in milioane de euro.

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

Cum ti s-a parut?

 

Dark Night Template by Totul despre Blogger