8 mai 2010

Moroşanu şi Magda au câştigat Marele Premiu la 'Dansez pentru tine'!

Echipa formată de Magda şi Cătălin Moroşanu a câştigat premiul cel mare, în valoare de 60.000 de euro, al concursului "Dansez pentru tine", ajuns la cea de-a noua ediţie.

Magda Ciorobea şi Cătălin Moroşanu au fost cea mai votată echipă a ultimei ediţii din concursul 'Dansez pentru tine', ceea ce le-a adus şi premiul cel mare, de 60.000 de euro. Ei au strâns în total 13.814 de voturi.

Captură ProTV

"În primul rând aş vrea să-i mulţumesc pălariei mele norocoase.[...] Nu mă aşteptam în viaţa mea să ajung în finală, pentru că eu nu am nicio treabă cu dansul. Vreau să vă mulţumesc din toată inima, vă iubesc. Am pus suflet în toate dansurile, mai putin valsul, la ăla n-am fost bun. Vă iubesc pe toţi, indiferent dacă m-aţi votat sau nu. Mulţumesc juriului că m-a suportat!", a declarat Cătălin Moroşanu, emoţionat de faptul că a reuşit să câştige concursul.

La rândul ei, Magdalena Ciorobea a afirmat, printre lacrimi de fericire: "Este a doua cea mai emoţionantă zi din viaţa mea, după naşterea fetiţei. Îi mulţumesc lui Cătălin pentru efortul depus, pentru că a crezut în mine. Mulţumesc tuturor celor care m-au votat. Mă bucur foarte tare ca îi pot oferi un cămin fetiţei mele".

"Chiar dacă Grigore a făcut nişte afirmaţii, sunt sigură că pe Ionuţ nu-l vor afecta!"

Cealaltă echipă, formată din Grigore Moldovan şi Iuliana Luciu, a luat locul al doilea, câştigând premiul de consolare în valoare de 20.000 de euro. Cei doi au reuşit să strângă 7.713 puncte. Pe lângă acest premiu, Grigore a mai primit pentru frăţiorul său suma de 10.000 de euro din partea Mark Twain International School, adică echivalentul unui an şcolar, cu mesele şi transportul incluse.

"A fost o experienţă minunată, aici am învăţat să execut cum trebuie primii paşi de dans. Chiar dacă Grigore a făcut nişte afirmaţii, sunt sigură că pe Ionuţ nu-l vor afecta", a declarat Iuliana Luciu.

Grigore, trist că nu i-a putut oferi mai mult frăţiorului său, a spus: "Mulţumesc că am ajuns până aici, sunt fericit chiar dacă am luat locul 2, le mulţumesc tuturor celor care m-au votat".

Poveştile concurenţilor:

Cătălin Moroşanu - Magdalena Ciorobea
Coregraf: Andra Gheorghe(Cocuta)

Cătălin Moroşanu şi Magdalena Ciorobea sunt câştigătorii emisiunii 'Dansez pentru tine'

Viaţa Magdei şi a familiei ei a fost marcată de multe greutăţi şi au trecut împreună prin multe încercări. Acum Magda vrea să îi ofere fetiţei ei, Raluca, viaţa pe care ea nu a avut-o niciodată, să îi ofere un cămin. În acelaşi timp vrea să îşi ajute şi mama şi fratele, care au au susţinut-o tot timpul şi au ajutat-o să treacă prin clipele grele. Mama şi-a sacrificat întreaga viaţă pentru cei doi copii ai ei, iar acum este şomeră şi o ajută pe Magda să îşi crească fetiţa. Valentin, fratele Magdei a fost tot timpul alături de ea şi "ar da totul pentru nepoţica lui". Ei toţi sunt visul Magdei şi pentru ei vrea Magda să danseze şi să le ofere viaţa pe care o merită.

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

Cum ti s-a parut?

 

Dark Night Template by Totul despre Blogger