16 mai 2010

1 an impreuna:X

A trecut un an de zile de cand sunt langa ea si nimic nu pare sa ne desparta pentru ca dragostea ce ne leaga face totul si tot ceea ce este mai frumos  in dragoste noua ni se intampla. Din prima clipa cand am vazut-o am simtit ceva si de  atunci si pana in ziua de astazi nu-mi iese din minte prima privire care m-a facut pur si simplu sa ma indragostesc de ea. Dragostea e ceva frumos ce nu toti pot intelege dar eu impreuna cu ea am trecut prin multe si impreuna am incercat sa iertam si sa mergem mai departe pentru ca pentru o prostie nu are rost sa strici ceea ce e mai frumos din viata. Cred si voi crede in continuare ca viitorul meu e alturi de tine si nimic nu ma va desparte de tine orice ar fi. 

2 Comentarii:

oana spunea...

te iubesc :X cum n`am iubit pe nimeni !!! :*:* iti multumesc pentru tot ce faci si pentru faptul k tuh existi in viata mea , e cel mai mare vis indeplinit :X:X:X te ador pentru k ejti tuh cel kre imi da puterea sa merg mai departe si sa lupt pt ceea ce conteaza cu adevarat..IUBIREA NOASTRA :X !! :* te iubesc :X

TwoBlog spunea...

la mai mult iulian :)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

Cum ti s-a parut?

 

Dark Night Template by Totul despre Blogger