2 iunie 2009

S-a imbracat in puscarias si a blocat iar soseaua de centura a Brasovului!

Ladislau Vankay

Marti, la iesirea din Brasov, s-a desfasurat al saptelea episod al protestatarului deja cunoscut. Omul are sentinta judecatoreasca definitiva de punere in posesie pentru terenul pe care este construita centura orasului.


De data aceasta, Ladislau Vankay a blocat breteaua de legatura intre Brasov si Sacele, in jurul orei 10.30, cu un lant. S-a asezat apoi pe un scaun, imbracat in haine de puscarias si avand o bila neagra legata de picior. I-a asteptat pe politisti pe podul de la Darste, linistit, cu un ziar in mana.

"Pana acolo (inchisoare - n.r.) trebuie sa ajungem pentru drepturile noastre? Astept sa vina sa ma ridice mascatii. Imi asum asta. Eu nu vreau sa se darame podul, ci doar ca Primaria Brasov sa nu il mai foloseasca pentru ca e terenul meu. Sa ma despagubeasca daca vor sa il foloseasca", a declarat, marti, Ladislau Vankay.

L-au ridicat cei de la fortele speciale si l-au condus la sediul Inspectoaratului de Politei al Judetului Braşov, unde i s-a intocmit un nou proces-verbal pentru blocarea accesului unui drum public.

Circulatia pe breteaua de legatura intre Brasov si Sacele a fost restabilita in jurul orei 12.30.

"Motivul pentru care protestez este ca eu platesc impozit pentru teren, am o sentinta judecatoreasca si nu ma pot folosi de el. Eu ma judec cu Primaria Brasov si nu inteleg de ce intervine politia. Nu are niciun drept", declara Vankay in urma cu o saptamana.

0 Comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

Cum ti s-a parut?

 

Dark Night Template by Totul despre Blogger